Vandaag gaan we door naar Orlando (hopen we) - Reisverslag uit Washington, Verenigde Staten van Ineke Mol - WaarBenJij.nu Vandaag gaan we door naar Orlando (hopen we) - Reisverslag uit Washington, Verenigde Staten van Ineke Mol - WaarBenJij.nu

Vandaag gaan we door naar Orlando (hopen we)

Door: InRoSoLi

Blijf op de hoogte en volg Ineke

02 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Washington

Vandaag moeten we weer inpakken. Voor 11 uur moeten we uit het hotel zijn. We zetten onze koffers in het hotel neer en gaan op pad om iets te eten. We hoeven pas om 4 uur vanmiddag te vliegen, dus tijd genoeg. Tijdens het eten zegt Sophie, dat ze een raar voorgevoel heeft over de vlucht vanmiddag. Zij geeft aan dat er van tevoren iets niet goed gaat.
Nog wat rondgelopen in Washington en nog wat kaarten gekocht voor in het plakboek.
Terug naar het hotel en de koffers opgehaald. We wilden met de metro en de bus naar het vliegveld. Naar de metro was nog wel wat lopen, maar we hadden allemaal een koffer (op wieltjes) en het ging best. 1 x Overstappen. Helaas mnoesten we naar boven en de roltrap deed het niet. Dat was even sjouwen voor Rob.
Toen we buiten kwamen zagen we dat de bus al snel kwam. Wat we ook zagen was dat de bus er een uur over zou doen. Zoveel tijd hadden we niet. Op het ticket stond dat we er een half uur van tevoren moesten zijn en het was inmiddels 3 uur. Toen toch maar een taxi genomen. Iets voor half 4 zette de taxi ons af bij het vliegveld. Daar zeiden ze dat we te laat waren en niet meer konden inchecken. Wij zeiden dat we een half uur van tevoren hier moesten zijn en dat waren we. Toen konden we nog inchecken. De koffers werden met een speciale delivery naar het vliegtuig vervoerd. Maar ook wij moesten nog door de douane en een heel eind lopen. Ze wisten niet of we het zouden halen.
Bij de douane stond een enorme lange rij. Gevraagd aan alle mensen of we voor mochten omdat we anders onze vlucht zouden missen. Dat mocht gelukkig. Toen onze handbagage nog. Dat ging zo traag. Alles moest uit. Schoenen, riem, alles uit je zakken. Voor ons had iemand iets bij zich en dat mocht niet mee en het duurde en het duurde.
Toen waren we er door. Snel met de roltrap naar beneden, de trein in die ons naar het vliegtuig zou brengen. Snel, snel.
Toen we bij het vliegtuig aankwamen, was het 16.04 uur en de deur was dicht. We mochten niet meer mee.
Lieke en Sophie waren helemaal van slag (en wij ook trouwens).
Om een lang verhaal kort te maken ze hebben ons omgeboekt. We konden een uur later met een vlucht naar New York en vandaar met een andere vlucht naar Orlando.
We zitten nu dus weer in New York, te wachten op onze aansluiting. Net gezien dat deze vlucht een uur vertraging heeft, dus we zijn er nog niet. Als het goed gaat zijn we om 1.20 uur in Orlando (inderdaad midden in de nacht).
We vertellen het vervolg morgen weer.

• 03 Augustus 2010 - 13:33

Doran:

Luister volgende keer maar goed naar je dochter!
    Hopelijk bereiken jullie alsnog de plaats van bestemming....

• 04 Augustus 2010 - 18:27

Myriam:

Hallo Rob, Ineke, Sophie en Lieke

Bedankt voor jullie felicitatie! Fijn dat jullie zo ver weg toch aan mij gedacht hebben! Leuk ook om jullie reis zo te kunnen volgen (ook mama volgt jullie en geniet daarvan). Wat hebben jullie al veel gezien en beleefd. Ik hoop dat jullie inmiddels ook goed in Orlando zijn aangekomen en weer goed uitgerust zijn om te genieten van het volgende gedeelte van de reis.
    liefs van ons allemaal!
    groetjes,
    Myriam

• 05 Augustus 2010 - 08:52

Doran:

Ik moest bedanken voor de geweldig leuke kaart die gisteren binnenkwam.
    groetjes uit Tilburg

• 05 Augustus 2010 - 20:44

Oma En Opa.:

Dank voor de fotokaart.
    Pech met het vliegen.
    En de koffers ?
    We wachtrm in spanning af.