Laatste dag Miami - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Ineke Mol - WaarBenJij.nu Laatste dag Miami - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Ineke Mol - WaarBenJij.nu

Laatste dag Miami

Door: InRoSoLi

Blijf op de hoogte en volg Ineke

14 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Miami Beach

's Morgens staan we op. Het is nog steeds heel erg warm op de kamer. Dit houdt ook in dat alles vochtig blijft. Handdoeken, bikini´s en zwembroek drogen helemaal niet.
We mopperen nog een keer bij de front desk. We gaan eerst ontbijten. Dit keer komen we terecht bij Starbuckes en eten daar een broodje en drinken er wat.
We zitten lekker rustig in heerlijk comfortabele fauteuils.
Na het eten gaan we terug naar het hotel en geven aan dat we de temperatuur op de kamer niet prettig vinden en vragen of er een andere kamer beschikbaar is. Die is er gelukkig. We verhuizen onze koffers (we zijn inmiddels best ervaren hierin) naar een andere kamer. Daar is het heerlijk koel. Genieten.
Rob Sophie en Lieke blijven nog even in het hotel. Ik ga alvast naar het Heerlijk mensen kijken. Het is zaterdag vandaag. Mensen zijn vrij. Hele groepen mensen zijn naar het strand gekomen. Veel muziek en heel veel drank.
Maar je hebt er niet veel last van.
In het water is het een stuk drukker dan gisteren.
Wat later komen Rob, Sophie en Lieke ook. We gaan het water in en snorkelen wat. Er zijn altijd wat visjes te ontdekken en ook hier zelfs (ondanks de enorme drukte) ook een school met kleine visjes.
Tegen 6 uur terug naar het hotel. Allemaal om de beurt onder de douche. Ik begin al met inpakken. Morgenvroeg heb ik daar vast geen tijd voor. Vandaaag maken we het niet te laat want morgen moeten we er om 5 uur uit.
Na het opfrissen gaan we eten. Dit keer eten we bij het hotel. We hebben er heerlijk gegeten. Na het eten lopen we nog wat Rond. Lieke heeft nog leuke gymkleding gekregen en Sophie een tas met Miami erop.
Allemaal weer blij. Dan is het tijd om naar bed te gaan.