Orlando (ja we zijn er gekomen) - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Ineke Mol - WaarBenJij.nu Orlando (ja we zijn er gekomen) - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Ineke Mol - WaarBenJij.nu

Orlando (ja we zijn er gekomen)

Door: InRoSoLi

Blijf op de hoogte en volg Ineke

03 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Orlando

Het vervolgverslag heeft op zich laten wachten, maar we hebben gewoon geen tijd gehad. In ons huis hadden we geen internet, vandaar. Alles gaat heel erg goed met ons. De reis verloopt (nu weer) helemaal prima. Maak je over ons maar geen zorgen. Als er iets zou zijn, zouden we dit direct doorbellen. Geen zorgen dus.....

Het heeft erg lang geduurd allemaal, maar om 1.15 uur zijn we geland. Bij het ophalen van de koffers waren we blij verrrast dat onze koffers al op ons stonden te wachten. De koffers waren wel direct naar Orlando gevlogen.
Onze auto voor de komende weken opgehaald. Een Chevrolet Equinox, lekker groot, met GPS. Buiten gekomen hadden we al direct mot met dit apparaat. Het werkte niet. Om 3 uur 's nachts stonden we bij een benzinestation en hebben hulp gevraagd om dat ding aan de praat te krijgen. Uiteindelijk is het gelukt. Waarschijnlijk doordat het eerst in het Nederlands gezet was, werkte het niet goed. Nu, in het Amerikaans, weer wel. Op naar het adres om de sleutel op te halen, van ons huis. Ook dat ging niet lekker. Miep (GPS) stuurde ons naar een adres links van de weg. Daar hing een verhuisbericht op de deur. Wij door naar dat adres, bij een hotel. Bij het hotel kende ze de hele organisatie niet. Inmiddels was het 3.45 uur. De organisatie gebeld. Ze zouden er aankomen, maar dat duurde 20 minuten. Om 4.15 uur kwam er inderdaad iemand aanrijden. Bleek het aan de overkant van de straat te zijn. Och, konden we meteen inchecken en hoefden we dat niet de volgende dag te doen. Met de sleutel naar ons huis gereden. Iets voor 5 uur kwamen we er aan. Sophie en Lieke sliepen al in de auto, maar hebben nog wel eerst het zwembad bekeken voor ze weer verder gingen slapen.
Toen we wakker werde