Key West - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Ineke Mol - WaarBenJij.nu Key West - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Ineke Mol - WaarBenJij.nu

Key West

Door: InRoSoLi

Blijf op de hoogte en volg Ineke

10 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Key West

Vandaag een lange reisdag gehad. Vanmorgen op tijd opgestaan en de koffers ingepakt. Bij ht inpakken merkte Lieke dat ze haar ketting kwijt was. Later merkte ik dat ik mijn ketting ook kwijt ben. We hebben nog in de koffers gekeken, maar zo snel niets kunnen vinden. Morgen nog maar eens goed zoeken. Voor de zekerheid ook aangifte gedaan in het hotel.
Na het ontbijt zijn we uiteindelijk om 10 uur weggereden. We zouden zeker 5,5 uur moeten rijden. Op zich is het niet zo ver weg, maar we moeten helemaal om de Everglades heenrijden. Onderweg weer regelmatig regen gehad. Vanaf 1 uur rijden we over de Keys. Een lange weg over allerlei kleine eilandjes. Via een brug rijden we door naar het andere eiland. Soms kun je aan allebei de kanten het groene water zien. In het water veel bootjes. Dat de mensen hier kunnen leven. Alles moet over die ene weg. Ook met de stormen die hier toch wel eens overheen komen. Je zou denken dat alles dan zo wegwaait.
Regelmatig komen we borden tegen met daarop schuilplaats bij een orkaan. Ook verschillende monumenten voor gevallenen bij een orkaan. Maar hopen dat de volgende orkaan nog even wegblijft.
Pas tegen 5 uur, we hebben een paar keer gestopt onderweg, zijn we bij ons volgende hotel.
We merken al snel dat er in dit hotel meer Nederlanders zitten. Dat hebbem we de afgelopen weken niet meegemaakt. Staan we ook niet op te kijken eigenlijk.
We waren allemaal moe en hebben een pizza besteld. De pizza hebben we laten bezorgen bij onze kamer. Lekker makkelijk toch.
Het was een enorme kigsize pizza. We hebben de pizza net op.
Nog even dit bericht voor jullie zodat jullie weer op de hoogte zijn van ons.
Morgen meer.

• 11 Augustus 2010 - 20:08

Oma En Opa:

Bedankt weer voor het verslag.Wij hebben wel water gezien, maar geen blauw water. Een zonnige dag aan het Veerse meer doorgebracht.

• 12 Augustus 2010 - 16:14

Doran:

de groeten van ons moeder, vraagt geregeld of er nog geen nieuws is.
    Mochten jullie erens het zwarte radioshack shirt tegenkomen van de laatste touretappe, met 28 achterop mag je voor mij maat S meebrengen. Op de internetsite waren ze binnen een uur uitverkocht.