Naar Sarasota - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Ineke Mol - WaarBenJij.nu Naar Sarasota - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Ineke Mol - WaarBenJij.nu

Naar Sarasota

Door: InRoSoLi

Blijf op de hoogte en volg Ineke

07 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Sarasota

Vandaag vertrekken we naar Sarasota. Dit is ongeveer 126 mijl, 2,5 uur rijden. We rijden om 11 uur weg, maar moeten eerst de sleutel nog afleveren. Sophie en Lieke willen nog een herinnering aan Orlando kopen, dus dat moet eerst ook nog gebeuren. Iets na 12 uur gaan we op pad. Als we nog niet zo lang onderweg zijn komen we in een bui terecht. De ruitenwissers in de snelste stand want het giet enorm. In de auto hebben we daar geen last van. Rond half 2 pauzeren we even. We picknicken met hetgeen we meegenomen hebben. Brood, donuts, cola echt Amerikaans. Om 3 uur zijn we op de plaats van bestemming. Dit keer een laagbouw hotel. We zetten de spullen in de kamer en trekken onze zwemspullen aan. Het hotel ligt direct aan het strand, dus daar gaan we naar toe.
Als we er net zijn vliegen er 5 pelikanen over ons heen. We zwemmen in de Golf van Mexico en het water is hier heel erg warm. Niks wennen, maar meteen er in.
's Avonds in het stadje wat gegeten bij een Italiaans restaurant.