4e dag New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Ineke Mol - WaarBenJij.nu 4e dag New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Ineke Mol - WaarBenJij.nu

4e dag New York

Door: InRoSoLi

Blijf op de hoogte en volg Ineke

29 Juli 2010 | Verenigde Staten, New York

Vandaag weer rustig opgestaan. Op onze kamer ontbeten en daarna op stap gegaan. We lopen naar Empire State Building. Natuurlijk komen we onderweg wqeer van alles tegen, dus we zijn er niet zo maar. In een park was een voorstelling waren liedjes gezongen werden uit musicals. Hartstikke leuk. Onderweg wat gedronken. Toen we buiten kwamen had het geregend, maar het was weer droog. Even een winkel binnen om wat flesjes water te kopen. Toen we weg wilden gaan kwam Lieke maar niet opdagen. Bleek dat zij naar boven was gegaan en daar waren ze haar nagels aan het doen. Heel relaxed zat madam in de stoel. Alle nagels kregen een andere kkleur, maar ze was helemaal tevreden.
Bij Empire State aangekomen met de lift eerst naar de 80e verdieping en daarna naar de 86e. Daar hadden we een prachtig uitzicht over New York. Veel mooie foto's gemaakt.
Terug gelopen via Times Square. Sophie en Lieke wilden nog wat souvenirs kopen. Ze zijn al drie dagen prijzen aan het vergelijken. Ze hebben allebei een mooie trui gekocht van NY.
's Avonds weer lekker uit eten geweest.