San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Ineke Mol - WaarBenJij.nu San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Ineke Mol - WaarBenJij.nu

San Francisco

Door: Ineke

Blijf op de hoogte en volg Ineke

12 Augustus 2016 | Verenigde Staten, San Francisco

Vandaag nog een hele dag SF. We ontbijten weer ergens onderweg, een goed ontbijt is niks mis mee.....
Lieke wil graag winkelen en Sophie wil graag richting de Golde Gatebrug.
We halen de camera even bij het hotel en de auto en dan rijden we richting de Golden Gatebrug. De dames willen een paar (nou zeg maar veel) foto's van zichzelf met de brug op de achtergrond. Het is even een puzzel om er te komen maar we vinden een mooi plekje.
Het ene moment is de brug in de mist en dan verwchijnt de brug weer, heel even. We maken de nodige foto's en rijden dan weer terug naar de stad. Lieke wilde graag naar een winkeltje waar we ongeveer kangskomen dus daar stoppen we ook even. Ze koopt weer een leuke broek en we rijden weer terug naar het hotel. Het is inmiddels al half 4.
We parkeren de auto weer bij het hotel en gaan even terug naar de kamer.
Even wat drinken, camera blijft thuis en we gaan weer op pad.
We pakken de tram richting het winkelgebied. Opstappen is vlakbij ons hotel en Fisherman's Warf. Makkie.
Met de tram zijn we rond 5 uur in het winkelgebied. De nodige winkels worden aan gedaan. Sophie koopt wat leuke sportsetjes en Lieke ook een trainingsbroek en een vest.
Het is inmiddels half 8 en we gaan wat eten. Dit keer bij een Japans eettentje. Lekker en makkelijk.
Hierna pakken we de tram weer naar het hotel. Sophie en Rob stappen uit bij pier 39. Sophie wil nog even kijken in de NFL-shop. Lieke en ik rijden verder en gaan naar het hotel.
De koffers moeten weer ingepakt worden want morgen heel vroeg vliegen we naar Hawaii voor het laatste gedeelte van onze reis.
Pas tegen 12 uur gaan we slapen.
Morgen verder vanuit Hawaii dus.

• 14 Augustus 2016 - 11:48

Els:

Goede reis naar Hawaii.
    Laat je Sophie de groeten van me doen aan Steve?