We zijn aangekomen in Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Ineke Mol - WaarBenJij.nu We zijn aangekomen in Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Ineke Mol - WaarBenJij.nu

We zijn aangekomen in Los Angeles

Door: Ineke

Blijf op de hoogte en volg Ineke

24 Juli 2016 | Verenigde Staten, Los Angeles

Gisteren de 23e hebben we een voorspoedige reisdag gehad. Stipt half 6 werden we opgehaald door een taxi die ons naar Schiphol heeft gebracht. We waren dus mooi drie uur van te voren aanwezig. Daar hebben we ingecheckt en de koffers afgegeven en zijn we door de douane gegaan.
Het shoppen heeft niets opgeleverd want we mochten niets kopen omdat we een tussenlanding in Zürich maakten. Dus sorry Maud maar we hebben de pandorabedel niet kunnen kopen.
In Zürich hadden we heel kort tijd maar daar lagen de prijzen 1,5 x zo hoog.
Daar weer verder door de douane en wachten op de volgende vlucht.
Op zich zaten we goed in het vliegtuig. Sophie, Lieke en ik zaten in het midden. Rob zat aan het gangpad met twee mannen naast zich. Die twee zijn wel dertig keer langs hem gegaan. Iets te drinken of te eten halen enz. Verder prima.
De hele vlucht was het licht want we reisden met het licht mee. We hebben allemaal wat muziek geluisterd en films gekeken. Rob en ik hebben toch regelmatig wat geslapen maar Sophie en Lieke niet.
Rond 5 uur (in de middag) zijn we geland in LA. Door de douane, dit keer een hele gezellige vriendelijke man. Met shuttlebus naar autoverhuur gereden. Daar hebben we onze auto voor de komende drie weken opgehaald, een Honda Santa Fe. We hadden eerst een andere auto maar daar pasten alle koffers (geleende koffer van Cor en Emmy was net te groot) net niet lekker in.
Onze routeplanner aangezet en op weg naar ons hotel. Daar kwamen we rond 8 uur aan. In de verte zagen we rook van een enorme brand.
Naar de kamer en alles neergezet. Rond 9 uur nog even op zoek om wat te eten (een broodje) en toen gaan slapen.

• 24 Juli 2016 - 19:43

Emmy Van Zundert:

Veel plezier voor jullie allen en leuk dat je ons op de hoogte gaat houden vis dit blog

• 24 Juli 2016 - 21:59

Doran :

Geniet er van

• 25 Juli 2016 - 08:30

Lies:

Dan kan het eindelijk beginnen. Heel veel plezier.

• 25 Juli 2016 - 08:54

Myriam:

Leuk dat we zo een beetje met jullie kunnen 'meereizen' !Veel plezier!