Verplaatsing naar Da Li - Reisverslag uit Lijiang, China van Ineke Mol - WaarBenJij.nu Verplaatsing naar Da Li - Reisverslag uit Lijiang, China van Ineke Mol - WaarBenJij.nu

Verplaatsing naar Da Li

Door: Ineke

Blijf op de hoogte en volg Ineke

19 Juli 2013 | China, Lijiang

18 juli hebben we wat in Lijiang rondgelopen. Het is niet super groot, 2'r miljoen inwoners. Van,orgen rustig aan gedaan. Reisverslagen van de afgelopen dagen verstuurd en begin van de middag rond 12 uur zijn we faan lopen. In de lichte regen.
We wilden naar een tempel net boven de stad maar het ging harder regenen. Rob is verder gegaan en wij zij. Via allerlei kleine straatjes terug naar het hotel gelopen. Vergis je niet we zij. Compleet verdwaald in de wirwar van straatjes en pas na 4 uu (ruim 4 uur gelopen) waren we terug.
Wel weer wT leuke souvenirs gekocht.

19 jli was een reisdag naar Da Li.
We werden met de bus opgehaald. Die was te klein. Nog een bus er bij. Ging ook niet. Nog een bus erbij. Uiteindelijk met twee bussen (1 voor de koffers) en 1 voor ons zijn we vertrokken naar Da Li.
Hele andere ongeving. Veel bergen.
Daar aangekomen samen lekker ergens lunch gehad. Eten is weer super.
Daarna nog wat rondgelopen.
's Avonds in foreignerstreet (vreemdelingenstraat) weer eens iets anders gegeten op verzoek van Sophie en Lieke nl. Pizza.
Morgen gaan we weer op stap.