aangekomen in Chengdu - Reisverslag uit Chengdu, China van Ineke Mol - WaarBenJij.nu aangekomen in Chengdu - Reisverslag uit Chengdu, China van Ineke Mol - WaarBenJij.nu

aangekomen in Chengdu

Blijf op de hoogte en volg Ineke

14 Juli 2013 | China, Chengdu

Vandaag zijn we aangekomen in Chengdu. Met de trein reizen is ons alles meegevallen. Zeker omdat we een eigen coupe hadden. Ook de afschrikwekkende verhalen over de toilet in de trein en zo. Prima gegaan.
Chengdu is weer een hele andere stad. Heel chic ziet het er uit.
Bij het hotel (enorm groot en mooi) hebben we de middag vrij gepakt. Eerst nog wat gegeten. We hadden nog een en ander bij ons, noodles, brood, drinken.
Sophie en Lieke zijn lekker gaan zwemmen in het buitenbad. Ik heb de reisverslagen bijgewerkt. De papieren versie en de digital. Nu is iedereen weer op de hoogte van knze vorderingen. Rond 4 uur zouden we weer vertrekken, maar de dames hebben geen horloge en geen idee van tijd. Het werd dus wat later.
Morgen meer.

• 14 Juli 2013 - 23:17

Oma En Opa:

Het zwemmen zullen ze zeker niet verleren ! Goed zo. Fia en Werner zijn in Bergen. Gaat prima.
    Gezellig. Geniet verder. Marjolein zit in Spanje, Els gaat Sicilië volgende week. Een reizend volkje.
    Houden zo, allemaal. Liefs Oma en Opa