Het is bijna zo ver - Reisverslag uit Goirle, Nederland van Ineke Mol - WaarBenJij.nu Het is bijna zo ver - Reisverslag uit Goirle, Nederland van Ineke Mol - WaarBenJij.nu

Het is bijna zo ver

Blijf op de hoogte en volg Ineke

03 Juli 2013 | Nederland, Goirle

Nog een paar dagen en dan is het zo ver, dan gaan we naar China.

Op dit moment zorgen dat alles gewassen is, het huis wat opgeruimd is, alle benodigdheden in huis zijn, camera's leeg zijn en alle benodigde kabels aanwezig.

Ook de verjaardag van Sophie moet natuurlijk nog gevierd worden. 17 jaar. Vanavond feestje en morgen komen wat vriendinnen. Gezellig.

Voor de vlucht hadden we gehoopt op een fijn tijdstip, maar helaas. Om kwart voor 7 's morgens vliegen we en jawel we moeten er al 2,5 uur van tevoren zijn.
Gelukkig hebben we een hotel geboekt vlak bij Schiphol. Dan kunnen we toch nog een paar uur slapen (als dat maar lukt). Met de taxi gaan we dan naar Schiphol.
De eerste vlucht is naar Parijs. Daar komen we dan iets na 8 uur aan. Pas om kwart voor 2 vliegen we door naar Beijing. Om half 7 ('s ochtens) arriveren we daar. Kunnen we mooi de stad wakker zien worden.
Zal wel pittig zijn. De dag begint dan pas en we hebben er dan al een heeeeele lange dag op zitten.
Het tijdverschil met China is 7 uur (daar is het later).

We hebben er veel zin.

• 04 Juli 2013 - 22:06

Oma En Opa.:

Vakantie ! Geniet 100%, zodra deur achter je dicht slaat. Paspoorten, money, vliegtickets, rijbe-
    wijs etc. bij de hand. En een heel goed humeur. Ogen en oren open !
    Vooral behouden thuiskomst.......dat is voor later.

• 05 Juli 2013 - 09:50

Karin:

Goede reis!!!

• 05 Juli 2013 - 22:38

Myriam:

Goede reis en veel plezier!!

• 05 Juli 2013 - 23:18

Els:

Goede reis, ben benieuwd naar de eerste indrukken!